Unul din obiectivele declarate Idea Leasing este este susținerea antreprenorilor romani prin contribuția la planurile de dezvoltare ale business-urilor pe care le gestioneaza. Cum? Cu resurse de finanțare și servicii integrate de achiziție de mașini și autoutilitare de 3,5 tone sau rulate, autovehicule care sa ii ajute să își ducă afacerea la următorul nivel.
Pe fondul unor termene de productie din ce in ce mai mari avansate de productatorii auto pentru masinile noi, achizitionarea unei masini rulate a devenit o solutie din ce in ce mai fiabila pentru firmele de curierat si transport, care cauta mai ales autoutilitare de 3,5 tone necesare extinderii afacerii.
Astfel, alături de Auto Big Consult – #leasingpartener Idea Leasing, creăm contextul în care firmele de curierat și cele din industria transportului beneficiază de suport personalizat, prompt și avantajos în alegerea, verificarea și finanțarea smart a automobilelor de care au nevoie.
Leasingul financiar este cea mai întâlnită formă de leasing, atât în cadrul companiilor tip IMM , cât și pentru persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si familiale, practicantilor profesiilor liberale. Modalitatea de finanțare auto este asemănătoare cu cea a unui credit bancar, deosebirea este data de deductibilitatea cheltuielilor (leasingul financiar se face pentru entitatile juridice, conform legislatiei existemte in Romania).
Promisiunea noastră este că te vei bucura de transparență când alegi să colaborezi cu noi fie pentru un autovehicul nou, fie pentru unul rulat. Ce se întâmplă concret în procesul de consiliere și achiziție al mașinii dorite?
- Prin dealerul partener Auto Big Consult ( cu locatii in Bucuresti si Iasi) puteti comanda si obtine cea mai avantajoasa oferta pentru autoutilitara dorita, adaptata nevoilor business-ului deservit. Astfel, echipa Auto Big Consult va prospecta eficient piața pentru a oferi soluția cea mai potrivită pentru firmele de curierat, transport sau antreprenorii care au nevoie de autoutilitare de până la 3,5 tone.
- Urmeaza aprobarea dosarului de leasing financiar, demers pe care echipa Idea Leasing îl facilitează online, prin #smartleasing, serviciu care se traduce prin semnare electronică a contractului (de oriunde, online) si promptitudine în colaborare (raspuns dosar 72h). Functie de parcursul și de bilanțul firmei pe care soliciți leasingul, poti beneficia de o dobanda avantajoasa.
- Odată identificat automobilul, echipa Auto Big Consult va verifica la fata locului (dealer autorizati din Germania, Belgia, Olanda sau Franța) inspectia si verificărea 360 a autoutilitarei dorite. Concret, se va desfășura o analiză tehnică și estetică a mașinii, un test de drum, un test de vopsea, se evalueaza istoricul și documentația aferente. În urma acceptului clientului, Auto Big Consult se va ocupa si de de transportul asigurat CASCO
- Ultima faza a procesului de achizitie este plata pe care Idea Leasing o va face in numele Clientului final pentru autoutilitara comandata/evaluata prin Auto Big Consult, urmând ca firma pe care se face achizitia să achite o rată lunară către compania de leasing /IDLeasing.
- Pe întreaga perioadă de leasing stabilită prin contractul dintre Client si Idea Leasing, mașina va fi în proprietatea companiei de leasing. Dacă se opteaza pentru o finanțare prin leasing financiar este #binedestiut ca se va achița o sumă în avans, în funcție de termenii stabiliți în contract si de ultimul bilant al firmei pe care se solicita leasingul. Cu cât avansul oferit este mai mare, cu atât ratele achitate până la finalizarea contractului vor fi mai mici.
- După achitarea în întregime a ratelor, pentru a deveni legal proprietarul mașinii, Clientul va achita și o rată reziduală. Aceasta reprezintă, de obicei, un procent din prețul total al mașinii. Dacă ratele de leasing au fost mici, atunci valoarea reziduală va fi una mai mare și invers.
Alaturi de Auto Big Consult -#leasingpartener consacrat Idea Leasing – ne declaram echipa partenera #SMART pentru antreprenorii Romania, incepand cu prima căutare de mașină, până la livrarea acesteia, pentru a ne asigura ca beneficiarul final isi îndreapța toate resursele disponibile către business-ul pe care îl deruleaza, fără să consum timp și energie pentru activități adiacente.